Négyen: róka, maci, nyuszi, cica négyféle játékban
Egy gyönyörű doboz négy játékkal: egy mágneses horgászat, egy képesottó, egy memória és egy társasjáték. A Négy pajti társasjáték ideális doboza a Djeco által újragondolt négy klasszikus játéknak, nagyon jó a játék megismertetéséhez már 2 éves kortól. Nincs szükség játéktáblára - csak meg kell fordítani a dobozt.
Tartalma:
- 1 db mágneses horgász
- 1 db képeslottó
- 1 db memória játék
- 1 db ügyességi társasjáték
Doboz méretei: 22,6 x 22,6 x 4 cm
Tervezte: Géraldine Cosneau
MEMÓRIA
Játékosok száma: 1 vagy több
A játék tartalma: 16 db állatlapka (minden állat x 2 db)
Helyezze az összes lapkát állatos felével lefelé az asztal közepére!
Az első játékos felfordít 2 választott lapkát:
• Ha a két darabon ugyanaz az állat (és háttérszín) látható, elnyeri a lapkákat. Ezután maga elé teszi azokat, és újabb kettőt fordít fel.
• Ha a két lapka állatai különbözőek: mindenkinek megmutatja őket, majd visszateszi őket állatképpel lefelé fordítva ugyanarra a helyre.
Ezután a következő játékos jön.
Ha az összes párt megtalálták, az a játékos, aki a legtöbb lapkát gyűjtötte, megnyeri a játékot.
BINGÓ
Játékosok száma: 2-4 játékos
A játék tartalma: 4 játéktábla, 16 lapka, 4 állatbábú
Minden játékos kiválaszt egy játéktáblát, amelyet maga elé
helyez, és ráteszi a megfelelő állatbábút. A 16 darabot az
asztal közepére helyezzük - állatos felükkel lefelé.
A legfiatalabb játékos kezd és kártyát fordít:
• Ha a kiválasztott lapkán lévő kép egyezik a játéktábla
valamelyik képével, akkor a lapkát saját táblájára helyezi
• Ha egyik képpel sem egyezik a saját játéktáblán, akkor
visszahelyezi őket képpel lefelé.
Ezután a következő játékos jön. A győztes az, aki elsőként
tölti meg játéktábláját.
DOBJ ÉS LÉPJ!
Játékosok száma: 2-4 játékos
Tartalom: 1 játéktábla (a doboz alja), 1 dobókocka, 4 állatbábú
A játékosok középre helyezik a játéktáblát.
Mindenki választ egy állatot, és elhelyezi azt a kezdő mezőre.
A játék az óramutató járásával megegyező irányban halad.
A legfiatalabb játékos dob a kockával.
• Ha színt dob: a játékos a figurájával előre lép a következő ugyanilyen színű mezőre.
• Ha a mező már foglalt, továbbhalad a következő, azonos színű szabad mezőre.
• Ha béka vagy gomba mezőre érkezik, előre vagy hátra mozog ugyanannak az állatnak a másik mezőjére.
Az első játékos, aki eléri a célmezőt, megnyeri a játékot.
A Djeco márka további termékeit itt találod.