Taktilis érzékelést fejlesztő játék.
Tapintással felismerő érzékszervi játék, a forma és az alakzat felismerésének a megalapozására. Figyelem, grafikus készség és érzékelést fejlesztő játék. A nyeréshez a gyermek az ujjhegyével keresse meg a grafikus párokat, hogy minél több kis képet kapjon. A kicsi képen rovar illusztrációk vannak, amik szinte karikatúra számba mennek, mókásak. Játék 2-4 játékos számára készült.
Jó szívvel ajánlható óvodáskorú gyermekeknek, mert:
- Ez az oktatási játék elősegíti mind a finom motoros készségek, mind az érintés érzékelés, forma felfogás fejlesztését.
- Bevezetést kínál az egyszerű faragott grafikákhoz, amelyeket az ujjhegyével csukott szemmel felismerhet.
- A lapokon ábrázolt vicces kis rovarok meglepő hatást és humorot adnak a játékhoz.
- Könnyen rendben tartható a praktikus csomagolásának köszönhetően.
- FSC ® tanúsítvánnyal rendelkező fából készült.
Tartalma:
- 1 db faragott pörgettyű
- 8 db faragott rovarlap
- 1 db szövettasak
- 24 db vastag kártyás jutalomjelző
- 1 db játékszabály
Méretei: 15 cm a pörgettyű
A játék célja: felismerni az azonos mintákat – 4 különböző rovarkártyát gyűjteni.
Előkészületek: Segítsünk a gyerekeknek a szerencsekerékre gravírozott mintákat az ujjhegyükkel kitapintani.
• A fakorongokat a zsákba tesszük.
• A kereket és a zsákot egymás mellé tesszük az asztal közepére.
• A kis kártyákat is melléjük helyezzük.
A játék menete:
• Az első játékos megpörgeti a kereket. Az ujjával végig
simítja a kipörgetett gravírozott mintát – a becsukott
szem segíti a taktilis érzékelést.
• A játékos ezután belenyúl a zsákba és megpróbálja
ugyanazt a szimbólumot megkeresni, kitapintani.
• Ha megtalálta, kiveszi a korongot a zsákból.
• Ha a két szimbólum megegyezik, a játékos megkapja a
korongnak megfelelő rovarkártyát. A korongot pedig visszarakja a zsákba. A következő játékos jön.
• Ha a két szimbólum nem egyezik, a korongot vissza kell
tenni a zsákba, és a következő játékos jön.
A játék vége:
A játék véget ér, ha egy játékos 4 rovarkártyát összegyűjt, ő lesz a győztes!
Variáció rovarkártyák nélkül:
Ha egy játékos a megfelelő korongot húzza ki a zsákból, megtarthatja azt. Ha valaki olyan korongot pörget ki, amit korábban elnyert egy másik játékos, akkor kimarad és a
következő játékos jön.
A Djeco márka további termékeit itt találod.