Buli van a dzsungelben!
Építsünk piramist, tekézzünk, passzoljunk labdát, rengetegféle kihívást találunk, amikkel medálokat nyerhetünk. Remek lehetőség a kisgyerekek finommozgásának a fejlesztésére. Jó kedvű játék közben a feladatok a célzás, a dobás, az egyensúlyozása a tárgyaknak szórakoztató és fejlesztő hatású.
A doboz tartalma:
- 6 db állatfigura
- 20 db kártya
- 12 db medál
A doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 5 cm
Előkészületek: A 6 állatkát tegyük az asztal közepére a doboz és a medálok mellé. Keverjük meg a kártyákat és
egy pakliba rendezve tegyük a doboz mellé, képpel lefelé.
A játék menete: A játékosok órajárás szerint követik egymást. A legfiatalabb játékos húz egy lapot és megpróbálja teljesíteni a kártyán látható kihívást. Minden játékos háromszor próbálkozhat egy kihívással.
1. Kihívás: A piramis. Fogjuk a kártyán látható két állatkát és pakoljuk őket egymásra, ahogy a képen látjuk. Az így épített piramisnak legalább 30 másodpercig állnia kell, hogy a kísérlet érvényes legyen.
2. Kihívás: A dobás. Vegyük a kártyán látható állatkát és próbáljuk meg beledobni a dobozba. A doboznak
a fedele távolságában kell lennie tőlünk (kb. 20 cm). Az állatkának a dobozban kell landolnia. Ha kipattan, vagy kiesik belőle, nem érvényes a kísérletünk.
3. Kihívás: Egyensúlyozás. Fogjuk a kártyán látható állatkát és tegyük a fejünk tetejére. Legalább 30 másodpercig kell egyensúlyoznunk vele, hogy sikeresen teljesítsük a kihívást.
4. Kihívás: A körhinta. Fogjuk a kártyán látható állatkát és megpróbáljuk a hátunk mögött átpasszolni a másik kezünkbe. Hogy érvényes legyen a kísérletünk, egyszer sem ejthetjük le az állatkát a három passz alatt.
5. Kihívás: Célzás. Vegyük a kártyán látható két állatkát. Az egyiket tegyük a doboz tetejére, ahogy a képen látjuk. A dobozt állítva helyezzük el, egy fedélnyi távolságra (kb. 20 cm). Majd a dobjuk el a második állatkát és próbáljuk vele eltalálni azt, amelyik a dobozon van. Hogy sikeresen teljesítsük a kihívást, a felállított állatkának le kell esnie a dobozról. Ha közben a doboz is felborul, érvényes marad a kísérlet, de az állatkára kell céloznunk.
6. Kihívás: Dobás és elkapás. Fogjuk a kártyán látható állatkát és dobjuk fel a levegőbe, majd kapjuk el ugyanazzal a kézzel.
Ha sikerrel jár egy kihíváson, a játékos nyer egy medált. Ha a háromból egyszer sem sikerül, a következő játékos jön.
Ki győz? Amikor elfogynak a medálok középről, az győz, akinek a legtöbbet sikerült megnyernie.
A Djeco márka további termékeit itt találod.