Safari Park Jr. - Smart Games
A SmartGames világelső a logikai játékok terén. Számos játékuk díjnyertes, és nehezedő feladataik miatt kihívást tartogat minden korosztály számára.
Nincs ez másképp a vidám, színes, okos Szafaris tologatós játékban sem, mely nem csak a feladatok ötletessége miatt nyeri meg a gyerekeket és szüleiket, hanem gyönyörű kivitelezésével, kedves állataival is.
Egyedüljátszós logikai játék, melyben a játékosnak a feladatkártyán látható képet kell reprodukálnia a szafaris táblán. Ezt az állatbábuk tologatásával érheti el. De a feladvány megoldását megnehezíti pár dolog: az oroszlán nem szereti a vizet, az elefánt nem fér át a két szikla között, és a zsiráfok túl magasak ahhoz, hogy elférjenek a fák és a szivárvány alatt.
Az alaptábla fix, nincs rajta olyan elem, amelynek helye változtatható lenne, azonban az elölnézeti kép miatt más és más oldalát kell majd magunk felé fordítani.
A 4 állat talpa, amelyeket a tábla sarkainál tudunk behelyezni, eltérő formájúak. Alakjuk olyan mint a formaillesztő játékoknál. Csillag, kör, négyzet és háromszög talpuk miatt csak a tábla megfelelő helyéről indíthatjuk az állatkákat.
A játék menete:
1. Válasszunk egy kihívást, és távolítsunk el minden állatot a játéktábláról. A kihívások egy vagy több állat „pillanatfelvételét” mutatják egy adott helyen.
2. Helyezzük a kihíváshoz szükséges állatokat a parkba a játéktáblán.
3. Toljuk olyan sorrendben az állatokat a labirintusban, amíg mindegyik olyan helyzetben van egymáshoz képest, és a környezetéhez képest, mint amit a feladat képe kér. Helyes a megoldás, ha az elölnézeti kép megegyezik a füzetben láthatóval.
A Safari Park Jr. játékkal kiválóan fejleszthető a sorrendiség/ szerialitás, a szem-kéz koordináció, a vizuális készségek, a nyelvi készségek, a térlátás, a problémamegoldó készség, az előre gondolkodás képessége.
Tartalma:
1 játéktábla
1 oroszlán
2 zsiráf
1 elefánt
60 kihíváskártya
Ajánlott: 3 éves kortól 1 játékosnak
További logikai játékokat ITT TALÁLSZ.