Smart Games - Lovas klub logikai játék
A Lovas Klub kihívást jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt.
A játékosra 80 feladvány vár 5 nehézségi szinten.
A Lovas Klub tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól gyerekeknek, de a felnőtt játékosoknak is tartogat kihívást.
Az alapvetően útvonalépítő logikai játék segít fejleszteni a kognitív készségeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a problémamegoldást.
Először is válasszunk egy feladványt, majd állítsuk fel a játéktáblát, tegyük a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba.
Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találjuk. Néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz.
Kiválasztjuk a feladványban jelzett útlapka elemeket: minden elemnek van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig).
Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező elemekre van szükség.
A feladat, hogy alkossunk pályát a starttól a célig. A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:
A. A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, akkor lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt.
B. 3 puzzle van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledünk egy elágazáshoz, kiválaszthatjuk, hogy melyik irányba menjünk tovább, azonban nem vehet éles fordulatot.
C. Ne feledjük, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, nem a teljes puzzle-darabok sorrendjére. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében.
D. A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet mutatnak a lónál és a kapunál).
A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt.
Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálunk a füzet végén.
Nagyon szép, minőségi lovas okosjáték színes akadályokkal, kanyargó útvonal elemekkel, lovas bábuval és 80 pályával.
Tartalom:
- 1 játéktábla
- 1 kijárati kapu
- 10 puzzle-darab akadályokkal és ösvényekkel
- 1 ló lovassal
- Füzet 80 feladvánnyal
- magyar nyelvű játékszabály
Ajánlott: 7 éves kortól
További logikai játékokat ITT TALÁLSZ.