Hófehérke és a hét törpe Smart Games egyszemélyes óvodáskori készségfejlesztő, logikai játék.
Hófehérke háza üres, segíts a hét törpének és Hófehérkének a helyére kerülni a házban!
Egyszer volt., hol nem volt.... Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű fejtörő játékban. A Hófehérke készségfejlesztő lehet az első lépés a logikai gondolkodás elsajátításában, és segít a jelek, szimbólumok használatában. Minden figurának meg kell találni a megfelelő helyét a házban. A feladványban szereplő jelek, hogy melyik figura hová áll a házban. Segítesz a hét törpének, hogy megtalálják Hófehérkét? Miután mindenki elhelyezkedett a házban, egy üres hely marad: ide fog állni Hófehérke.
Kétféle játékmód, 48 egyre nehezedő feladat. A Hófehérkét kétféleképpen játszhatjuk: 24 feladványt oldhatunk meg a házat belülről nézve, és újabb 24 feladat vár ránk a külső nézetben. Segíts mindenkinek megtalálni a helyét! Könnyedén ellenőrizheted a megoldást, ha kinyitod az ajtókat, ablakokat.
Válassz egy feladványt, helyezd el a kezdő figurákat, majd az információk alapján rakd be a többi figurát a házba. Ilyen információk például: A kék törpe a zöld ablakú szobában van, a lila és a zöld törpe ugyanabban a szobában van, a narancssárga törpe nem a kék ablakú szobában van. Kizárásos alapon, az információk megfelelő feldolgozásával, kombinálásával jutsz el a helyes megoldáshoz.
A helyes megoldást ellenőrizheted is a feladatfüzet segítségével.
Logikai, gondolkodtató játék 4 éves kortól gyerekeknek.
Játék menete:
- Válassz egy feladványt. Nyisd ki az ajtókat és ablakokat a feladványnak megfelelően, és tedd be a házba a feladványban meghatározott karaktereket.
- A feladatod, hogy kikövetkeztesd a többi karakter helyét a házban, a feladványban adott nyomok segítségével. A következő szabályokat mindig tartsd be:
- Minden karaktert a házban kell elhelyezni.
- Az iker törpék (kék és piros) mindig két, egymás melletti helyet foglalnak el. Emiatt soha nem lehetnek az ajtó előtt.
- Minden feladványnak pontosan egy megoldása van, amelyet a feladvány hátulján találhatsz meg.
Jelölések:
- A színes négyzet mutatja, hogy az adott karakter milyen szobában fog állni (de ez nem határozza meg, hogy azon belül melyik helyen). A háznak három szobája van kék, zöld és narancs.
- A színes, de áthúzott négyzet azt mutatja meg, hogy melyik szobában nem lesz az adott karakter.
- A két karaktert összekötő "plusz" jelentése, hogy a két karakter azonos színű szobában lesz. Fontos, hogy nem kell egymás mellett lenniük.
Tipp:
Először a ház belsejét mutató feladványokkal kezdjétek. A kisebbek számára a kívülről mutatott ház nagyobb kihívást jelent, mert a csukott ajtók és ablakok mögötti részt ki kell találnia, majd meg kell jegyeznie.
A gyerekeknek néha iránymutatásra van szükségük a játék folyamán. Azonban soha ne oldjuk meg a gyerek helyett, inkább rávezető kérdéseket alkalmazzunk:
pl.: Szerinted ez a jelzés mit jelent? vagy Szerinted melyik szobában van a zöld törpe?
A játék 48 négy különböző nehézségi szintű feladványt tartalmaz. 24 feladaton csak Piroska van ezek a könnyebb feladatok, a másik 24 feladaton a farkas is, ezek már nehezebbek. A füzet hátoldalában az egyes feladványok megoldásait is megtalálhatjuk.
A Smart már több mint 25 éve törekszik arra, hogy fejlesztő, élvezetes és motiváló játékokat hozzon létre.
A SmartGames-ek több nehézségiszintű logikai játékok. Minden játéknak van egy egyedi témája, amelyek vonzóak lehetnek mind a fiúk, mind a lányok számára. A SmartGames termékek közül megtalálható nagyobb asztalon játszható, vagy akár kisebb méretű asztali, illetve utazásokhoz alkalmas mágneses játékok. Műanyag, illetve fa játékok óriási kínálatából választhatunk.
Játék tartalma:
- 1 db háromdimenziós ház
- 7 db törpe
- 1 db Hófehérke
- 3 db Gonosz mostoha
- 1 db feladványfüzet 48 feladattal és megoldással
- 1 db képeskönyv
Doboz mérete: 29x 24x 7,5 cm
Játéktábla házikó mérete: 18x 25x 5 cm
A játék elemek mérete: 5-6 cm
Ajánlott: 4 éves kortól
Játékosok száma: 1 fő
További logikai játékokat ITT TALÁLSZ.